sobota, 21 marca 2015

Przyjaźń bez tajemnic.

Przyjaciel to osoba, która powinna być przy nas zawsze. Umiecie sobie zaufać i znaleźć w sobie wzajemne wsparcie. Nikt nie mówi, że macie sobie czytać w myślach, a mimo to rozumiecie się bez słów. Wiecie o sobie wszystko. Jednak czasem okazuje się, że zdarzyło się coś o czym nie chcielibyście mówić swojemu przyjacielowi. Boicie się, że źle na to zareaguje, że będzie na ciebie zły, bo kiedyś sobie coś obiecaliście, a obietnica została złamana. Postanawiacie nic mu nie mówić z nadzieją, że się nie dowie. Jeżeli ktoś ma takie plany to szczerze odradzam, to po prostu nie ma sensu. Ciężko jest coś ukryć przed bliską osobą, prędzej czy później i tak wszystko wyjdzie na jaw, jeżeli nie dowie się od kogoś to powiecie jej sami, bo będzie wam z tym źle. Na szczęście jeżeli to prawdziwy przyjaciel wybaczy ci i nie zmieni to  nic między wami. Jednak pamiętajcie, prawdziwych przyjaciół nie zawsze ma się  wielu, dlatego nie warto mieć między sobą tajemnic, żeby one potem psuły waszą przyjaźń.

"A  jak przyjaciół policzysz na palcach jednej ręki to już dużo w tych czasach"

           





A tu macie klika słów na ten temat od Przemka z bloga  http://prossteslowa.blogspot.com/

 Przyjaciel. Masz kogoś takiego w swoim życiu, prawda? Ale czy nie boisz się powiedzieć mu o różnych dręczących Cię sprawach? Czy nie boisz się mu wyżalić, powiedzieć mu o swoich dziwnych przyzwyczajeniach? Tak? W takim razie nie możesz takiej osoby nazwać przyjacielem. Musisz nauczyć się czym jest tak naprawdę przyjaźń, bo prawdziwi przyjaciele nie mają przed sobą tajemnic.


Zachęcam was do obserwowania jego bloga, również ja się tam niedługo pojawię ;)
A przy okazji chciałabym wam polecić jeszcze kilka blogów


Proszę o klikanie w linki w ostatnim poście :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawe notki Dominiko ; )) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze ja nie mam przyjaciela :c świetny post Dominika i piątek :* super zdjęcia :)
    Www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałyśmy już na ten temat, pamiętaj co Ci mówiłam ;*

      Usuń
  3. ja nie mam tajemnic przed przyjaciolka :) nawet jesli zachowalysmy sie zle, to powiedzialysmy to sobie

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wiele znajomych , ale nie mam prawdziwych przyjaciół , wiele razy zostałam oszukana , trudno jest mi komuś zaufać . Śliczne zdjęcia ! Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o klikanie w link płaszczyka w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/nadchodzace-ciepo.html

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikalam Ci w linki, mogłabym liczyć na to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.Bardzo ciekawy post.Blog bardzo interesujący,ładne zdjęcia.To prawda że przyjaciół ma się niewielu.Niestety u mnie brak przyjaciółki,jakoś ciężko mi się zaufać.Zapraszam na mojego bloga http://edytaknop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam przyjaciółkę i pewna sytuacja tylko upewniła mnie co do tego, że zawsze możemy na siebie liczyć. Staram się nie mieć przed nią tajemnic, wie o wszystkim, niczego nie ukrywam :) Ładne zdjęcia ;3

    http://pauulinix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Post! :)
    Dzięki za współpracę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko teraz niestety o prawdziwego przyjaciela. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwi przyjaciele są rzadkością ...

    Fajnie piszesz - obserwuję . Może Ci się u mnie też spodoba i zaobserwujesz ?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję! :) o przyjaciół bardzo trudno.. tych prawdziwych .
    pozytywnego-cos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*
Jeśli Ci się u mnie podoba zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć ;D
Pamiętaj zostawić link do swojego bloga na pewno tam zajrzę! ; )