wtorek, 1 lipca 2014

Haul IKEA

Dzisiaj pokażę wam co ostatnio kupiłam sobie w ikei, co prawda tych rzeczy nie jest za dużo, ale chciałam sprawdzić czy podobają wam się takie posty, nie będę pokazywać tu tylko co kupiłam, ale także to jak prezentuje się ta rzecz w moim pokoju, no to nie przedłużając już zaczynajmy ! ; D

Pierwszą rzeczą jaką kupiłam jest wazon przypominający troszkę butelkę na mleko, kosztował on ok 3 zł wydaje mi się że jest to świetna cena, do niego kupiłam też sztuczny biało różowy kwiatek który kosztował 2 zł. Był on za długi do tego wazonu więc obcięłam trochę jego łodygę. Żeby nie było tak nudno wsypałam do wazonu trochę cukru. Postawiłam to wszystko na szafce, oczywiście obok postawiłam świeczkę, uwielbiam świeczki i są one w każdym możliwym miejscu u mnie w pokoju. Obok stoi również biała klatka, taka jak dla ptaszka i tutaj pojawia się moja prośba do was, macie może pomysł czym mogłabym przyozdobić tą klatkę, ponieważ wydaję mi się ona taka troszkę pusta ?


Kolejną rzeczą którą kupiłam jest sztuczny kwiatek w doniczce, nazywa się FEJKA, z tego co się orientuje były też inne kolory, ale niezbyt kojarzę jakie. Kosztował on 9,99 zł. Do niego kupiłam osłonkę różową która kosztowała ok 3-4 zł .






Kupiłam też ... w sumie to do końca nie wiem co to jest, to również jest chyba osłonka na doniczkę, ale nie jestem pewna. W każdym razie ja to wykorzystuje do trzymania w tym perfum na mojej "toaletce".



 Ostatnią rzeczą są ramki na zdjęcia, mój pokój jest prawie cały w zdjęciach, a przynajmniej planuje żeby był. Na ścianie przy łóżku są przyklejone zdjęcia moje ze znajomymi, a na przeciwnej ścianie wieszam zdjęcia w ramkach robione przeze mnie, kiedy będzie ich już więcej pokażę wam jak się ona prezentuje. A ramki kosztowały 8 zł ( w zestawie są dwie )

To by było już wszystko co kupiłam, dajcie znać czy podobał wam się ten wpis i czy chcecie inne haule.
Zapraszam do obserwowania ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*
Jeśli Ci się u mnie podoba zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć ;D
Pamiętaj zostawić link do swojego bloga na pewno tam zajrzę! ; )