sobota, 17 maja 2014

DIY Skarbonka ; D

Heeej !

Siedzę sobie w domu i jak widać troszkę mi się nudzi. Pogoda za oknem dość kiepska więc nawet nie chce się ruszać z domu. Pokażę Wam dzisiaj jak ze zwykłego pudełka zrobić skarbonkę ; )

Na początek bierzemy jakieś pudełko z pokrywką, ja wzięłam pudełko z ikei w którym wcześniej były koraliki.

Pamiętajcie wyciąć w pokrywce dziurę na pieniążki.

Jak widzicie opakowanie ma na sobie etykietki. Nalewamy ciepłej wody do miski, bierzemy gąbkę i próbujemy zedrzeć etykietki, w razie problemów można zostawić na trochę pudełko w wodzie aby się namoczyło lub użyć płynu.

Na pudełku zostało trochę kleju, ale spokojnie i tak go zakleimy ; )

Przygotowujemy rzeczy które mogą nam się przydać do ozdoby, ja nie mogłam się zdecydować więc wyjęłam chyba wszystko co mam w domu.

Wzięłam także stare spodnie które wykorzystam do obłożenia pudełka, możecie to zrobić też jakimś materiałem lub papierem kolorowym.
Tak wygląda obłożone pudełko. Teraz pora na resztę ozdób i to już zależy od waszych pomysłów ; D

Jak widzicie nie wykorzystałam rzeczy które przygotowałam ponieważ w trakcie robienia stwierdziłam że chcę taką delikatną skarbonkę z kokardką na górze ; D





Szukam osoby która zrobi mi tło na bloga i podbajeruje go, umiesz takie rzeczy, masz chwilę czasu i ochoty aby mi pomóc ? PISZ ; )

7 komentarzy:

  1. FashiooonForever17 maja 2014 21:54

    Pisałaś do mnie w sprawie nagłówka i ogólnie bloga :) i myślę że mogłabym się tym zająć :) Jeśli jeszcze chcesz coś wiedzieć pisz na fb :) Adres na fb będzie u mnie na blogu :)

    http://fashiooonforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Kocham DIY :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowe! pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. może zrobię coś podobnego :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna skarbonka! ;D
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sposób
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miała skarbonkę świnkę jak byłam mała i miałam ogromną radochę, że mogę coś odłożyć, to była radocha ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*
Jeśli Ci się u mnie podoba zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć ;D
Pamiętaj zostawić link do swojego bloga na pewno tam zajrzę! ; )