piątek, 23 maja 2014

DIY Dzień matki

Heeej !
Dzisiaj wyjątkowo DIY ponieważ do dnia matki już coraz bliżej, a ja chciałam się pochwalić Wam co dla mojej przygotowałam ; )
Jutro oczywiście pojawi się normalny post z opisem ostatniego tygodnia, ale także małe info co do zmian na blogu ; D
Ale dzisiaj już przechodzimy do prezentu ; )

Przygotowujemy wszystkie potrzebne rzeczy, herbata, kolorowe kartki, nożyczki, wstążka, klej i słoik.

Na kartonie odrysowujemy wieczko od słoika, wycinamy i  przyklejamy do wieczka

"Z okazji dnia matki życzę Ci "

Słoik obwiązujemy wstążką i wiążemy na kokardkę ( wstążkę przyklejamy )

Kartki przyklejamy do końcówki sznureczka od herbaty

I piszemy życzenia

Po drugiej stronie piszemy smak herbaty

No i wkładamy do słoika tak żeby sznureczki wystawały na zewnątrz.


Życzcie swoim mamą wszystkiego najlepszego !


Inspiracja: Zmianoholiczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz to dla mnie wiele znaczy ;*
Jeśli Ci się u mnie podoba zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć ;D
Pamiętaj zostawić link do swojego bloga na pewno tam zajrzę! ; )